Przejdź do treści
Strona główna » SZKOLENIE KIEROWCÓW ZAWODOWYCH » SYSTEM WSPÓŁPRACY

SYSTEM WSPÓŁPRACY

Zapraszamy do współpracy zarówno podmioty mające uprawnienia do prowadzenia szkoleń okresowych i kwalifikacji wstępnej jak i te ośrodki, które takich uprawnień nie posiadają, ale chcą je uzyskać i poszerzyć swoją ofertę o szkolenia dla kierowców zawodowych. Tym drugim oferujemy pomoc w zarejestrowaniu się jako „przedsiębiorca prowadzący ośrodek szkolenia” i uzyskaniu odpowiednich uprawnień.

 Jak rozpocząć współpracę?

  1. KONTAKT Z DORADCĄ HANDLOWYM e-kierowca
    POD NR TEL. 91 431 43 95
  2. PRZESŁANIE DO DZIAŁU WSPARCIA KLIENTA e-kierowca dokumentów:
    • NIP, KRS, REGON
    • ZAŚWIADCZENIA Z URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO
      O POSIADANIA ODPOWIEDNICH UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA SZKOLEŃ
  3. PODPISANIE UMOWY
  4. OTRZYMANIE DOSTĘPÓW DO WSZYSTKICH FUNKCJI PROGRAMU WSPIERAJĄCEGO PROCES KSZTAŁCENIA

CO ZYSKUJESZ

Po podpisaniu umowy Klient otrzymuje dostęp do panelu partnera, który umożliwia przydzielanie indywidualnych identyfikatorów do kursów dla każdego z nowych kursantów oraz pozwala na śledzenie jego postępów  w nauce. Z pozycji tego panelu jest również możliwość generowania dokumentów niezbędnych przy prowadzeniu ośrodka szkolenia. Klient otrzymuje również dostęp do panelu trenera/wykładowcy, który jest pomocny w przygotowaniu się do zajęć dzięki możliwości podglądu wszystkich slajdów zawartych w e-learningu. Umożliwia również podgląd postępu kursanta i odpowiadanie na pytania kursantów, które mogą zadawać w trakcie nauki. Ułatwia kontakt z naszymi ekspertami  poprzez możliwość przekierowania pytania bezpośrednio do nich. Na początku współpracy każdy Klient zostaje bezpłatnie przeszkolony z obsługi obu paneli i zasad użytkowania całego systemu przez opiekuna swojego regionu.

PANEL PARTNERA i PANEL TRENERA – WYKŁADOWCY

Wraz z oprogramowaniem wspierającym proces kształcenia, Klient otrzymuje cały system do zarządzania e-kursami w Ośrodku. Nasz system administrowania szkoleniami oferuje:

  • automatyzację wielu operacji,
  • monitoring zmian w prawie prowadzony przez ekspertów.
  • osobny panel wykładowców z podglądem materiałów do wszystkich szkoleń,
  • niezbędne druki do zarządzania szkoleniami wymagane przez ustawę,
  • stały dostęp do wszystkich materiałów i danych,
  • możliwość dodawania kursów i uczestników w dowolnej chwili,
  • możliwość korygowania danych, do momentu rozpoczęcia kursu,
  • możliwość zdalnego zarządzania wieloma ośrodkami.

Przez cały okres współpracy wszyscy Klienci mogą liczyć na pomoc naszego zespołu. Do Państwa dyspozycji oprócz opiekuna regionu pozostaje również Dział Wsparcia i Obsługi Klienta, który pomoże  w administrowaniu kursami, obsłudze paneli oraz odpowie na pytania dotyczące kursów. Jeżeli będą Państwo potrzebowali porady prawnej zespół specjalistów z Działu Prawnego również odpowie na Państwa pytania i rozwieje Państwa wątpliwości odwołując się do aktualnych aktów prawnych.